Subject: Ed: Palve seoses Põhjamaade Ministrite Nõukogu “Nordic-Baltic Cross-Border User Stories” projektiga
From: Külli Friedemann <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Cc: "Liina Saar" <[email-masked]>
Date: Fri, 10 Jan 2025 17:11:34 +0200

Palun registreerida allolev pöördumine ja edastada - ma ei teagi kellele, 
kes meil majas võib olla selle teemaga seotud?

Külli

Saatja: Adelina Žemžurova <[email-masked]>
Saatmisaeg: reede, 10. jaanuar 2025 16:35
Adressaat: Liina Saar <[email-masked]>; Külli Friedemann 
<[email-masked]>
Teema: Vs: Palve seoses Põhjamaade Ministrite Nõukogu “Nordic-Baltic 
Cross-Border User Stories” projektiga

Mina ka ei oska siin kaasa rääkida.

Saatja: Liina Saar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: reede, 10. jaanuar 2025 13:25
Adressaat: Külli Friedemann <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Koopia: Adelina Žemžurova <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Ed: Palve seoses Põhjamaade Ministrite Nõukogu “Nordic-Baltic 
Cross-Border User Stories” projektiga

Tere

Kellele selle kirja peaks edastama?

Mina ei oska paraku siin kaasa rääkida.

Liina

Saatja: Pilleriin Lillemets <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: reede, 10. jaanuar 2025 13:15
Adressaat: Liina Saar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Adelina Žemžurova 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Teema: Palve seoses Põhjamaade Ministrite Nõukogu “Nordic-Baltic 
Cross-Border User Stories” projektiga

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Leidsin Teie kontaktid Terviseameti veebilehelt ning vabandan ette, kui 
allolev teema otseselt Teisse ei puutu. Loodan, et saate sel juhul kirja 
edasi suunata õigetele ametnikele.

Kirjutan teile Põhjamaade Ministrite Nõukogu rahastatud projekti 
"Nordic-Baltic Cross-Border User Stories" nimel. Projekti eesmärk on 
parandada piiriüleseid digiteenuseid Põhja- ja Baltimaades, kogudes teavet 
kolme olulise elusündmuse kohta, mida kodanikud ja ettevõtted võivad kogeda 
piiriüleselt liikudes.

Info kogumine tugineb ametiasutuste ja ettevõtjate teadmistele ja 
kogemustele, kes toetavad kodanikke piiriüleste elusündmuste puhul. Meie 
eesmärk on koguda 20 põhjalikku kasutajalugude näidet, mis kajastavad 
erinevaid stsenaariume, millega elanikud võivad piiriüleseid teenuseid 
kasutades kokku puutuda. Need lood on olulised (digitaalsete) 
kasutajateekondade mõistmiseks ja parandamist vajavate aspektide 
tuvastamiseks. Iga kasutajalugu koosneb ühest kasutajaintervjuust ja kolmest 
järel-intervjuust asjakohaste süsteemide ja organisatsioonidega.

Sellega seoses kutsume Terviseametit osalema järel-intervjuus.

Intervjuu üksikasjad:

*	Kestus: 30–45 minutit
*	Formaat: Virtuaalne (saadame lingi)
*	Fookus: Käsitleme intervjuudes Terviseameti vaatenurka, keskendudes 
juhtumitele, kus inimene kolib Soomest Eestisse tööle, ning Eesti 
kodanikele, kes on töötanud Soomes ja naasevad Eestisse. Meie eesmärk on 
mõista, kuidas Teie organisatsioon nende kodanikega suhtleb, milliste 
väljakutsetega kokku puutute ning milliseid võimalusi näete piiriüleste 
protsesside parandamiseks.

Nagu öeldud, loodan Teie soovitustele, kelle poole konkreetselt 
Terviseametis selle palvega pöörduda. Soovime intervjuud korraldada esimesel 
võimalusel, seega on Teie panus ja kiire vastus suureks abiks.

Lugupidamisega,

Pilleriin Lillemets,

Nordic-Baltic Cross-Border User Stories projekti konsultant